Advertise Here

Ilham Mahabbah

- Another Blogger Blog's

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang

almost 25 years old aku x pernah berminat n ambil tahu psl BOLA... suddenly this nite I become the football updater :P sooooo weird for me ha3... just for Encik khairi :) tadi g rumah kak midah my neighbour menikmati juadah her son birthday party.. then my cell phone ringging.. En khairi's on call... he is soo cute..guest what?? he call me just wanna me update the football match between Msia n Thai... my pleasure en Khairi to be ur pengulas by phone :) aku pun balik rumah n stay with my bapa n abg... aku tidak pernah suka tgk bola sooo aku just tgk scoore d atas skrin tv..smbil2 makan..makan n makan.. try2 lah juga mau menghayati tapi x juga dpat2... I, Me n Diana... itulah aku x suka pada kekasaran, bagi aku main bola ni kasar skit... bagi aku bola ni sakit bah kalau kena badan.. da lah yang tendang tu guna momentum.. kesian aku tgk org2 yang kena bola..padahal for them..it is nothing :P aku masuk bilik balik2 sbb keboringan da tgk match tu.. im just helping En khairi jadi mata dan telinga untuk tgk bola malam ni..dia sedang sibuk study for his final exam esk n lusa...sabar ya t kita tgk sm2 ulangan bola tu klu ada k :)... he text me just now..and he have to stay at his campus till midnite... :') cian En Khairi.. tp xpa pengorbanan menuntut ilmu merupakan salah satu ibadah :) truskan berusaha En Khairi~ U can do it for this sem....aku pula yang nervous en Khairi punya exam esk hehe.. really care for him.. insyAllah Allah bntu :) amin
2305~ masa untuk lelapkan mata dan rehatkan minda, hati dan jasad... esk kerja menunggu di offce..

^^ by the way..alhamdulillah ya Allah~ siap da tudung Puan Hajah... Black is beauty :) semoga tudung labuh ini bermanfaat buat Puan insyAllah :) hopely she like my tudung :)

asaalamualaikum :)

_dean_

0 comments:

Post a Comment